Médiá (stránka 6)

Hodnota za peniaze na príklade školstva

12. mája 2016
Vláda sa v programovom vyhlásení zaviazala znižovať vnútorné rezervy v sektoroch financovaných štátom. Ale ako poznám Smer, obávam sa, že toto vyhlásenie nedodrží.

Vitajte v roku 2060

28. apríla 2016
Obrovský dlh, ktorý hrozí Slovensku v roku 2060 nie je sci-fi, dusí dôchodcov, učiteľov, sestričky, zamestnancov a živnostníkov už dnes.

Vláda sľubuje, že nasledujúca vláda bude mať vyrovnaný rozpočet

14. apríla 2016
S reformami pomôžeme, s deficitným kupovaním času na ich odkladanie nie.

Mladí, poďte voliť, aby ste neprišli o najlepších kamarátov

2. marca 2016
Neúspešné Slovensko prakticky zoberie alebo aspoň vážne obmedzí možnosť návratu pre tých občanov, ktorí žijú v zahraničí, ale chceli by sa vrátiť domov.

Zlepenec s výsledkami alebo valec bez výsledkov

25. februára 2016
Na základe zákonov, ktoré prijali „zlepencové“ vlády, sa zistí plytvanie verejnými prostriedkami, a ak je kauza dostatočne veľká, figúrka nasadená valcom odstúpi.

Čože je to desatinka ♫

9. februára 2016
Deficit je vyšší o 50 % oproti tomu, ktorý vláda sľubovala keď prišla k moci. Minula pritom ešte aj časť úspor na dôchodky. Verejné financie sú na tom zle, vláda si pospevuje.

Alternatíva k tretiemu Ficovmu balíčku

9. februára 2016
Robert Fico ide ďalej rozdávať rekordne rastúce príjmy verejných financií. SaS ponúka alternatívu, ponechanie peňazí občanom, aby sa oni sami mohli rozhodnúť, ako s nimi naložia.

Čo majú spoločné teta Anka, piešťanské CT a kompa cez Dunaj?

4. februára 2016
Tri dôvody prečo SaS zdôrazňuje v programe transparentnosť

Prví sú už poslední (o slovenskom zdravotníctve)

21. januára 2016
Robert Fico spúšťa takmer neomylne len také kroky, ktoré sú marketingovo výhodné. Zaujíma ho len fasáda.

Svet podľa Jurzycu: Pred voľbami

21. januára 2016

Svet podľa Jurzycu: Richterove piliere

11. januára 2016

Ficove reklamy verzus konkrétne riešenia

7. januára 2016
Populistické marketingové posolstvá proti konkrétnym riešeniam